donderdag 30 oktober 2008

cart-art wedstrijd

Ik ben al een paar dagen bezig om kaarten te maken. gewoon ff niks speciaals, gewoon lekker doen. en ik heb nu 19 basis kaarten klaar. dus tijd om te gaan afmaken. Deze heb ik speciaal gemaakt voor een wedstrijd op cart-art blog ( http://card-art.typepad.com/mijn_weblog/ ). gewoon simpel maak een leuke kaart en dat heb ik geprobeerd. hij kleine kaartje met stempel kan nog open klappen en zit dicht met strik. heb dit patroon is van de card art website gehaald en is een geweldige kaartje om mee te werken. OOk is het enorm leuk om er een scrap pagina van te maken.















Morgen nog een iets mindere dag, ga namelijk toch naar de crematie van me oma. heb er ruim 15 jaar niet gezien. maar ja gup die ik ben, trek het me toch wel aan. maar goed 1 troost het is beter zo.

verder van het weekend werken en misschien scrappen. heb een sterboek liggen om af te maken. maar heb er weer als thema een book of me voor bedacht. dus tja toch ff denken hoe ik dat mooi gaat bewerken en weg werken hihihi. resultaat zal ik showen als het klaar is.



1 opmerking:

sylvia zei

leuk kaartje groetjes sylvia