maandag 13 oktober 2008

geen tijd

ik heb dus de laatste weken echt geen tijd. ik kom niet eens aan scrappen toe en dat vindt ik toch wel jammer. heb wat dingen voorbij zien komen, waarbij ik denk ja dat wil ik ook. maar goed het is ff niet anders. volgende week hebben de kids vakantie en denk dat ik dan gewoon maar een doos papier in de kamer zet en ga freubelen.
Aan het einde van de week heb ik dan de workshop. ook ben ik bezig met een steralbum. je kan je alvast voorop geven. ik denk dat ik hem thuis geef met natuurlijk wel een winkel erbij. kosten geen idee nog meot nog ff rekenen. best spannend zo's workshop geven. ik vindt het allemaal zo simpel die interactive elementen en vindt eht ook wel een puzzel om het te maken. maar krijg ik de andere ook zo enthousiast?? ik hoop het van harte. Verder druk bezig voor de muziek vereniging. ik ben bezig om de programma boekjes te maken voor het concert en de posters. ben blij als het weer achter de rug is dan krijg ik hopelijk iets meer tijd. en dan in november buiten de sint en de verjaardagen van me kids natuurlijk de beurs en scrap a ganza. heb er helemaal zin in. zo dit was het weer ff . ga proberen zaterdag ook foto's te maken, en dan ga ik er hier ene paar plaatsen....hoop ik. hihihii

Geen opmerkingen: