maandag 1 februari 2010

online crop

De laatste weken veel denken en zoeken. Vooral het internet was onveilig.
Tja dat krijg je als je een online crop beloofd te organiseren. En aangezien de datum ( 7 februari) al aardig in zicht komt... wordt het toch door denken. Maar ik heb wat dingen gevonden om te maken. en dan voor te vermaken.
Als eerste starten we met een layout. deze kunnen ze namaken met evtueel een eigen twist eraan. Maar aangezien ik een interactief fan ben en dan vooral van Karin Burniston heb ik zitten puzzelen of ik er iets extra's mee kan maken. en dat is gelukt. we gaan een interactief deel maken. wat precies, tja daar zal je toch op moeten wachten tot na de crop.
Opdracht 2 ga ik lekker zelf meedoen want dat wordt een art journal.En aangezien ik niet weet wat het is en dus nog nooit heb gemaakt, lijkt me dit een mooie gelegenheid ervoor.
Opdracht 3 gaan we lekker distressen. lees..............kliederen.
Opdracht 4 wordt een kaart gemaakt door Dorien. dus dat wordt voor mij ook een surprise voor me. maar Dorien maakt altijd erge mooie dingen dus ook dit wordt een leuke workshop.
En dan als afsluiter kunnen we kiezen uit 2 cadeautjes. Ik ben er zelf helemaal weg van. Ik hoop dat de andere het ook leuk vinden.

Dus heb je 7 februari niks te doen. kom lekker mee croppen online bij de scrapbookers of bij mij aan tafel want er zijn nog wat plekjes vrij ;-)

XXX Eline

Geen opmerkingen: