maandag 26 januari 2009

Yeah me eerste award!!








Ja en ook ik heb me eerste award gekregen.
Debbie bedankt he. en als je in een gave winkel wil kijken van Debbie volg dan onderstaande link.
www.creatingmemorys.nl

en tja dan moet ik ook 5 mensen kiezen.

Dorien omdat ik vindt dat ze geweldige kaarten maakt.

Roelien voor haar super werk wat ze maakt.

Linda is een echte freestyler en ik waardeer altijd de leuke inspiratie die ze stuurt.

Martine voor alle inspiratie en het geweldige tijdschrift wat ze maakte.

tanja super scrapster met nieuw blog nu dus als je meer werk wil zien ff naar oude gaan.

zo ik heb er 5. dit zijn mensen waar ik regelmatig lees en ook nooit een bericht achter laat.
ga voorla even op hun blog kijken zeker de moeite waard.

5 opmerkingen:

Debbie zei

ja goed he moest je even wakker schudden hihihihihi

tanja zei

hahaha grappemaker, maar evengoed bedankt voor de award!

groetjes Tanja

tanja zei

heb je "terug "getagged

groetjes tanja

linda loe zei

ohhh dank je wel ga er van de week mee aan de slag.
Groetjes Linda

Dorien zei

Dank je wel voor je award!!

Groetjes Dorien